KÉRDÉSED VAN?

Minden hosszútávra tervező cég tudja, hogy a működés egyik legfontosabb eleme az információ, ami ma már a legnagyobb érték. Számodra a legfontosabb információ, adathalmaz az, amivel minden nap dolgozol, amire a céged épül, amit az évek alatt felhalmoztál. Egy rendszerinformatikai cég bevonásakor ezek az információk a választott külső szolgáltatónál tárolódnak, például szerveren, honlapon. Egyáltalán nem mindegy tehát, hogy kire bízod az adataidat! A döntés előtt bizonyára rengeteg kérdés felmerül benned, íme ezek közül néhány.

Amennyiben itt nem találsz megfelelő választ írj nekünk a service@vitalcomp.hu email címre, vagy hívj bennünket ezen a telefonszámon: +36 30 377 1125.

Egy ilyen fontos kérdésben csak olyan partnert választhatsz, akivel kölcsönös bizalom alakult ki. Ez természetesen egy hosszabb folyamat eredménye, aminek első lépéseként mi azt tudjuk mondani, hogy a Vital-Comp ISO minősített munkafolyamatokkal dolgozik, szerződéseiben ellenőrizhető és szigorú titoktartást vállal. Cégünk minden szerződés teljesítése előtt teljes IT nyilvántartást készít, amelyet természetesen elérhetővé teszünk az ügyfél számára is.

A Vital-Comp napi 24 órában elérhető az egész ország területén. A legtöbb cégnek elegendő, hogy ha a hivatalos munkaidőben rendelkezésre állunk, de akadhatnak olyan helyzetek, amikor hétvégén, este vagy akár ünnepnapokon kell beavatkozni. A lehetőség nálunk biztosított.

Egy jó IT-szakember természetesen minden informatikai kérdésre tudja a megfelelő választ. Nos, mivel ilyen ember nyilvánvalóan nem létezik, a magunk részéről azt tudjuk garantálni, hogy a mi csapatunk, a sok-sok évnyi szakmai tapasztalat révén már olyan tudásbázist birtokol, aminek segítségével biztosan találunk megoldást a problémára. Ha épp valamit nem tudunk, utánanézünk, ha valami nem egyértelmű, kérdezünk, ha kíváncsi vagy, mi tájékoztatunk, közérthetően.

Az árak természetesen sok mindentől függenek, de abban biztosak vagyunk, hogy kevesebbet fogsz költeni, mintha egy főállású szakembert foglalkoztatnál. Ráadásul hatékonyabb is. Számos partnerünknél végzünk informatikai szaktanácsadást, eseti vagy átalánydíjas formában, a mindennapi 24 órás helpdesk tevékenységtől a rendszermérnöki szolgáltatáson át az állandó jelenlétű munkatársig. Keress meg minket, és az árazás kérdését is átbeszéljük.

Ha belsős rendszergazdával dolgozol, akkor sajnos könnyen előfordulhat, hogy betegség, szabadság esetén nem megoldott a helyettesítés. Egy külsős rendszerinformatikai cég esetén ilyen probléma nem merül fel. Ezen kívül nem kell szabadságot fizetni, nem kell szakmai képzésre pénzt és energiát áldozni, ráadásul minden ezzel kapcsolatos probléma lekerül a válladról. A döntéshozók sokkal inkább a vállalat fő tevékenységére koncentrálhatnak, míg a külső cég segít az informatikai rendszer optimalizálásában, így a munkavégzés is hatékonyabb lesz.